Log ind

Vilkår & bestemmelser

Salgsvilkår

AgriaShop håndteres og administreres af Orio AB på vegne af Agria Dyreforsikring. Orio AB anvender gældende danske love.

Priser

Alle angivne priser inkluderer 25% moms. Priserne gælder med forbehold af ændringer, der er uden for vores kontrol. Vi forbeholder os ret til at foretage prisafvigelser, leveringsfejl, udsolgte varer, trykfejl osv. på grund af menneskelige og tekniske fejl forårsaget af for eksempel valutaændringer, skatteændringer, naturkatastrofer osv.

Betaling

Betaling sker via bank eller kreditkort via en sikker og krypteret betalingstjeneste (PayEx). Vores online butik er åben 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.

Levering

Levering sker enten til leveringsstedet med MyPack Collect eller hjemlevering med MyPack Home.
Ved levering til et leveringssted skal forsendelsen afhentes inden for 7 dage, ellers returneres den for kundens regning.
Det er muligt at ændre udleveringsstedet enten i PostNords app eller på PostNords hjemmeside.
Virksomheder modtager levering med firmapakker (pakke) til virksomhedens kontoradresse (ikke kasseadresse).

Uafhentede pakker

For uafhentede pakker, der udelukkende indeholder varer med ombytningsret, og hvor der ikke er aftalt returnering, faktureres 250 kr for tilbageforsendelse og håndtering. Uafhentede pakker, som indeholder tilpassede varer eller specialbestillinger, og derfor ikke er omfattet af fortrydelsesret, skal betales af kunden. Almindelig faktura plus 300 kr for yderligere forsendelse og håndtering skal betales, før pakken igen sendes til kunden.

Returret & reklamation 

Se Returret & reklamation


Kontakt:

AgriaShop
c/o PostNord TPL
Norra Stigamovägen 4
556 50 Jönköping
SVERIGE

Telefon: +46 10 436 09 72
E-post: agriashop@tpl.postnord.com