Vilkår & bestemmelser
Salgsvilkår
AgriaShop håndteres og administreres af Orio AB på vegne af Agria Dyreforsikring. Orio AB anvender gældende danske love.Priser
Alle angivne priser inkluderer 25% moms. Priserne gælder med forbehold af ændringer, der er uden for vores kontrol. Vi forbeholder os ret til at foretage prisafvigelser, leveringsfejl, udsolgte varer, trykfejl osv. på grund af menneskelige og tekniske fejl forårsaget af for eksempel valutaændringer, skatteændringer, naturkatastrofer osv.Betaling
Betaling sker via bank eller kreditkort via en sikker og krypteret betalingstjeneste (PayEx). Vores online butik er åben 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.Levering
Levering sker enten til leveringsstedet med MyPack Collect eller hjemlevering med MyPack Home.Ved levering til et leveringssted skal forsendelsen afhentes inden for 7 dage, ellers returneres den for kundens regning.
Det er muligt at ændre udleveringsstedet enten i PostNords app eller på PostNords hjemmeside.
Virksomheder modtager levering med firmapakker (pakke) til virksomhedens kontoradresse (ikke kasseadresse).
Uafhentede pakker
For uafhentede pakker, der udelukkende indeholder varer med ombytningsret, og hvor der ikke er aftalt returnering, faktureres 250 kr for tilbageforsendelse og håndtering. Uafhentede pakker, som indeholder tilpassede varer eller specialbestillinger, og derfor ikke er omfattet af fortrydelsesret, skal betales af kunden. Almindelig faktura plus 300 kr for yderligere forsendelse og håndtering skal betales, før pakken igen sendes til kunden.
Returret & reklamation
Kontakt:
AgriaShop
c/o PostNord TPL
Norra Stigamovägen 4
556 50 Jönköping
SVERIGE
Telefon: +46 10 436 09 72
E-post: agriashop@tpl.postnord.com